מעשה בלוח מחורר

מעשה בלוח מחורר

ביום רגיל, בין וואטסאפ למייל, קפה ועוד קפה ועוד אחד.. נתקלתי בהודעה שנצצה בתוך השגרה.

לקוחה כתבה לי: "היי, קניתי אצלך פעם לוח מחורר ועכשיו אני לא מוצאת אותם באתר.. אין יותר? 😟.

יש לי אותו כבר כל כך הרבה שנים!!!" 

היא המשיכה לספר איך הלוח הזה, מעבר להיותו נוח ופרקטי, הפך לחלק מהבית שלה, מחליף תפקידים: ממתלה תכשיטים ולוח עם תמונות ופיצ'יפקס ללוח מפתחות מקושט בכניסה לבית. 

היא סיפרה על כך שגם אחותה וחברה קנו לוחות כאלה, ועכשיו היא חיפשה אחד נוסף לחדר הילדים, והביעה תמיהה וקצת אכזבה לגלות שהלוחות אינם זמינים יותר. אך בתוך כך, היא גם הביעה הבנה והערכה: "רגע ברצינות, אני מבינה. עסק מתקדם ומתפתח ולא תמיד אפשר לחזור ולקנות עוד מאותו מוצר. תודה בכל מקרה על מוצר עמיד ואיכותי. בטוחה שהאחד שיש לי ימשיך לשרת אותנו עוד שנים קדימה." 

ההודעה הזו הזכירה לי שאין דבר יפה יותר מלדעת שיצרתי משהו שהופך לחלק אהוב ובלתי נפרד מהחיים של מישהו אחר.

היא גרמה לי לחייך ולהבין שאפילו המוצרים הפשוטים ביותר שאנו יוצרים יכולים להוסיף כל כך הרבה ערך ואהבה לחיים של אנשים. 

העובדה שהלוח הזה, מעבר להיותו פרקטי, הפך למרכז של זיכרונות משפחתיים,לעדות לשינויים ולרגעים הקטנים שמרכיבים את החיים, מחמם את ליבי. זה מזכיר לי שהעבודה שלי כיוצרת, אף על פי שהפכתי את מיקודי לתחומים אחרים, נותרה עם השפעה משמעותית ונצחית. כל פעם שאני חושבת על המוצרים שעיצבתי בעבר, ועל הדרך החדשה שבה אני משפיעה כעת על חיי אנשים דרך ליווי, אתרים, ואימון, אני מבינה עמוק בלב שהמטרה נשארת אותה מטרה - לגעת, להשפיע, ולהוסיף ערך. 

המסע שלי מלמד אותי כל יום מחדש על החשיבות של הקשר האנושי והאפשרות להשפיע ולהוסיף ערך לחיים של אחרים. 

היום, אני מוצאת את עצמי מתמקדת באותן עקרונות עיצוב שהנחו אותי בעבר - כמעצבת אתרים, אני שואפת להביא את אותה תשומת לב לפרטים וחיבור עמוק עם הלקוחות והמשתמשים, ליצור חוויות משתמש שמדברות ללב ולנפש. בתור מלווה לעסקים קטנים, אני מקשיבה לסיפורים ולחלומות, מנסה למצוא את הדרך הטובה ביותר להפוך אותם למציאות. וכסטודנטית לאימון אישי, אני לומדת איך לשאול את השאלות הנכונות ולעודד בצורה שתאפשר לאנשים להתקדם ולגדול בכל תחום בחייהם.

הסיפור הזה, הוא תזכורת נפלאה לכוח שיש לנו להשאיר חותם בחיים של אחרים, וכמה זה מרגש וממלא אותי באהבה ובגאווה על היכולת להיות חלק מזה.

חזרה לבלוג

תגובה 1

עינת , מקסים 🌷🙏

נילי

אשמח אם תגיבו :)

שימו לב, יש לאשר את ההערות לפני פרסומן.