Search & Discovery

Search & Discovery

 

בואי נצלול לעולם הקסום של חוויית הקנייה בחנות שלך, מקום שבו כל אחד ואחת יכולה למצוא את המוצרים שהיא מחפשת בנגיעת קסם.

אולי יש לה מוצר מסוים בראש, או שמא היא רק בוחנת את האפשרויות.

כשיש לך מאות ואף אלפי מוצרים, חשוב שתהליך החיפוש והגילוי בחנות שלך יהיה מותאם ומדויק, כדי שכל לקוחה תמצא את מבוקשה - בין אם היא יודעת מה היא רוצה ובין אם לא.

1. תהליך חיפוש מתקדם: כיצד זה עובד? דמייני שלקוחה נכנסת לחנות שלך בחיפוש אחר עגילי זהב. בעזרת תהליך חיפוש מותאם, היא מוצאת בקלות את מה שהיא מחפשת. אבל לא רק זה, במהלך החיפוש, היא נתקלת בהמלצות לעגילים נוספים - גילוי של מוצרים שלא ידעה שהיא רוצה. זהו שילוב של חיפוש וגילוי שמביא ללקוחה חוויה מעשירה ומפתיעה.

2. התאמה אישית של תהליך החיפוש: קידום מוצרים ועוד עם Search & Discovery, את יכולה לקבוע אילו מוצרים הלקוחות יראו ראשונות. זה מאפשר לך להפנות את תשומת לבן הלקוחות למוצרים שאת רוצה לקדם. לדוגמה, אם יש לך תיק גב שמוכר טוב, אבל את רוצה לקדם תיק צד חדש, את יכולה להבטיח שהתיק הזה יופיע בראש תוצאות החיפוש.

3. שיפור שיעורי ההמרה ושביעות רצון הלקוחות חיפוש וגילוי אינטואיטיביים עוזרים ללקוחות למצוא בקלות את מה שהם מחפשים, ולעיתים גם מה שהם לא ידעו שהם רוצים. זה משפר את החוויה הכוללת של הלקוח ומוביל לשביעות רצון גבוהה יותר, מה שבתורו יכול להוביל לנאמנות ולרכישות חוזרות.

4. התאמה אישית של המלצות למוצרים את יכולה לשנות את החלק של המלצות למוצרים בדף המוצר. האפליקציה משתמשת בנתונים והיסטוריית קניות להצגת מוצרים קשורים. זו דרך נהדרת להציג ללקוחות מוצרים שעשויים לעניין אותם ולעודד רכישות נוספות.

5. סינון מוצרים יעיל ומתקדם האפליקציה מאפשרת סינון מוצרים יעיל בתוך קולקציות, כך שהלקוחות יכולים למצוא במהירות את מה שהם מחפשים לפי קטגוריות, צבעים, גדלים, מחירים ועוד.

חוויית קנייה אופטימלית: למה זה חשוב? בסופו של דבר, היכולת להציע חוויית קנייה אינטואיטיבית ונוחה היא מפתח להצלחת כל חנות אונליין. על ידי שימוש ב-Search & Discovery, את מעניקה ללקוחות שלך חוויה שהם לא רק נהנים ממנה אלא גם חוזרים אליה שוב ושוב.

בעזרת אפליקציית Search & Discovery של Shopify, תוכלי לשדרג את חוויית הקנייה בחנות

שלך ולהגדיל את המכירות. זהו הזמן לבצע את השינוי ולראות איך החנות שלך מתפתחת וצומחת!

*האפליקציה נמצאת ב Navigation

חזרה לבלוג

אשמח אם תגיבו :)

שימו לב, יש לאשר את ההערות לפני פרסומן.